پلمب یک واحد غیرمجاز نگهداری و پرورش سگ در شهرستان پاکدشت
دکتر خلیلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت از شناسایی، تخلیه و پلمپ یک واحد غیرمجاز نگهداری و پرورش سگ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت، دکتر خلیلی رئیس اداره با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی، کارشناسان این اداره در بازدیدهای میدانی خود، یک واحد غیرمجاز نگهداری و پرورش را شناسایی کردند.
وی در ادامه توضیح داد: با توجه به عدم رعایت استانداردهای بهداشتی و نداشتن مجوزهای قانونی لازم که تهدیدی برای سلامت شهروندان محسوب میشد، موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و با پیگیریهای صورت گرفته با همکاری و دستور مقام قضایی شهرستان، ضمن تخلیه کامل واحد مذکور، تمامی سگهای موجود با رعایت پروتکلهای بهداشتی به پناهگاههای شهرداری منتقل شدند.
رئیس اداره دامپزشکی پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: این واحد متخلف تا تعیین تکلیف نهایی و طی مراحل قانونی، با دستور دادستان محترم شهرستان پلمب گردید و ضمن تاکید بر تداوم نظارتهای بهداشتی بر تمامی مراکز مرتبط، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با دامپزشکی، مراتب را از طریق شماره تلفن 36019058 جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.
نظر دهید