چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1405/04/02 - 08:54
  • تعداد بازدید : 87
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری مراسم عزاداری حسینی در اداره کل دامپزشکی استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، با حضور پرشور کارکنان و مسئولان این اداره کل برگزار شد.

این مراسم معنوی در فضایی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل‌بیت (ع)، کنار مزار مطهر شهید گمنام مدفون در محوطه اداره کل برگزار گردید. حاضران در این آیین سوگواری، ضمن قرائت زیارت عاشورا و نوحه‌خوانی در رثای مظلومیت اباعبدالله الحسین (ع)، با آرمان‌های والای آن حضرت و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، سخنرانان با تبیین ابعاد قیام عاشورا و درس‌های آن برای جامعه اسلامی، بر تداوم راه حسینی در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و حفظ سلامت و امنیت غذایی تأکید کردند. عزاداران حسینی با نثار گل و قرائت فاتحه بر مزار شهید گمنام، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شهرستان ها,اخبار شهرستان فیروزکوه,اخبار شهرستان تهران,اخبار شهرستان اسلامشهر,اخبار شهرستان پاکدشت,اخبار شهرستان ملارد,اخبار شهرستان پیشوا,اخبار شهرستان ورامین,اخبار شهرستان رباط کریم,اخبار شهرستان دماوند,اخبار شهرستان ری,اخبار شهرستان شمیرانات,اخبار شهرستان شهریار,اخبار شهرستان قدس,اخبار شهرستان قرچک,اخبار شهرستان بهارستان,اخبار شهرستان پردیس,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355725
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال تهران

admin ادمین پورتال تهران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور