اهدای لوح تقدیر به رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران
فرماندار تهران در جلسه شورای اداری به پاس اقدامات و تلاشهای صورت گرفته از دکتر سید علی بابایی رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران تقدیر کرد.
فرماندار تهران در جلسه شورای اداری به پاس اقدامات و تلاشهای صورت گرفته از دکتر سید علی بابایی رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران تقدیر کرد.