به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه:
مدیرکل دامپزشکی استان تهران با رئیس دادگستری شهرستان کهریزک دیدار و گفتگو کرد
همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضائیه، دکتر احمد شریعتی مدیرکل دامپزشکی استان تهران با حضور در دادگستری کهریزک، با محمد علی محمدی رئیس این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در این دیدار که با همراهی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری انجام شد، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از تعامل سازنده و حمایتهای قاطع دستگاه قضایی بخش کهریزک در پیشبرد اهداف بهداشتی و نظارتی دامپزشکی قدردانی کرد.
مدیرکل دامپزشکی استان تهران در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش دستگاه قضا در تضمین سلامت عمومی جامعه، همکاری دادگستری را پشتوانهای ارزشمند برای اجرای دستورالعملهای بهداشتی و برخورد با متخلفان حوزه سلامت عمومی و غذایی جامعه دانست.
در ادامه این دیدار، رئیس دادگستری کهریزک نیز ضمن قدردانی از فعالیتهای موثر مجموعه دامپزشکی، بر آمادگی این نهاد قضایی جهت استمرار همکاریها در راستای تأمین امنیت غذایی و سلامت شهروندان تأکید کرد.
نظر دهید