• 1403/03/13 - 14:18
  • تعداد بازدید : 253
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مدیرکل دامپزشکی استان تهران:

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با حضور مدیر کل، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و کارکنان دامپزشکی استان تهران در محل نماز خانه این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یاد شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی، ریشه دارترین باور شکوفایی بود که حیات را به رگ های درخت خشکیده ملّت کشاند و انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و همچمنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقیت راهنمای نمود.

وی در ادامه به پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران در زمینه های مختلف کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و ...اشاره کرد و این مهم را مرهون تلاش و مجاهدتهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین بذری در اپایان ضمن عرض تسلیت مجدد شهدای خدمت به مبحث مهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و با دعوت حضور پرشور همگان در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدرانی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 320479
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال تهران

admin ادمین پورتال تهران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه